divendres, 15 de maig del 2009

Bon servei d'atenció a l'usuari de TV3 a la carta

És d'agrair que quan hom fa una consulta a un servei d'atenció a l'usuari, obtingui no només una resposta, sinó sobretot una resposta a allò que demana. Ahir em va passar amb una consulta que vaig fer referent a la possibilitat que tenen alguns vídeos de TV3 a la carta d'incrustar-se en altres webs (per exemple blocs) a través d'un codi embed (codi que oermet incustar, publicar, vídeos o altra material en pàgines web i blocs a través del llenguatge htlm).


Confeccionant l'entrada d'ahir al meu bloc, L'error de TVE amb l'himne a la final de la Copa del Rei'09, vaig adreçar aquesta consulta a TV3 a través del servei d'Atenció a l'Audiència:


Hola, voldria saber quin criteri es fa servir per habilitar "embed" a alguns vídeos i a alguns no, fent-los d'aquesta manera (o no) "incrustables" a d''altres webs. Per exemple m'he trobat que el vídeo Polèmica amb l'himne (http://www.tv3.cat/videos/1220339) ara per ara només disposa de l'enllaç de la seva url però no el codi embed. No sé si és una qüestió de temps (de fet l'embed es pot crear al mateix temps que es penja el vídeo) i de criteri...
Moltes gràcies.
Roger



Hores més tard vaig rebre per correu electrònic una resposta curta i precisa, eficient, resolent el dubte que tenia i, sobretot, donant-me un bon servei. Aquesta és la resposta que vaig rebre:


Benvolgut Roger,
Gràcies pel teu interès. En el cas concret d'aquest vídeo, no podem fer-lo embedable, ja que es tracta de senyal televisiva no produïda per TV3 i no tenim drets per fer-lo incrustable.
Salutacions,
tv3.cat



Sovint ens queixem del mal funcionament dels serveis d'atenció al ciutadà, al consumidor, a l'usuari... que si són lents, que si responen amb evasives, que si no responen... Doncs bé, també em sembla just i necessari fer públic quan aquests serveis funcionen bé i satisfactòriament per qui en fa ús.


Moltes gràcies, TV3, pel bon servei que m'heu donat en aquesta modesta consulta...

2 comentaris:

  1. És d'agrair, com també ho és que et reconeguin la feina ben feta. Jo que he treballat molt temps de cara al públic, ho agraïa.
    I parlant d'agraiments, què més que agrair la teva presència ahir a Salt i col·laborar a fer la xerrada ben amena!

    ResponElimina
  2. Sobre el tercer plat del menú de l'escriptor, el plaer va ser meu. Tinc revist escriure sobre la xerrada, però encara no sé quan...
    Pel que fa a la feina ben feta, abans es deia que no tenia fronteres...

    ResponElimina