dimarts, 23 de desembre del 2008

1a de les 2 preguntes al Ple del CCGi: Escola Música Gironès

La Clàudia al concert de l'aula de Sarrià de Ter de l'EMG del passat 16 d'abril de 2008

El dimecres de la setmana passada, dia 17 de desembre, vam celebrar el darrer ple del Consell Comarcal del Gironès (CCGi). Al darrer punt, precs, preguntes i interpel·lacions, vaig fer una pregunta sobre l'increment de preus de l'Escola de Música del Gironès (EMG).

A principis de curs, a la reunió de mares i pares d'alumnes de l'aula de Sarrià de Ter de l'EMG alguns pares i mares es van queixar de l'increment de preus d'aquest curs. A la reunió el regidor de cultura de l'ajuntament de Sarrià de Ter es va comprometre a fer arribar la queixa a l'EMG. A la reunió hi va assistir la Sira, jo em vaig quedar a casa amb les nenes. Alguns dels pares i mares que es van queixar, així com la pròpia Sira, em van explicar el compromís del regidor.

Tres mesos després vaig voler saber si la queixa formulada a principi de curs havia arribat a bon port; així que al darrer ple del Consell Comarcal vaig preguntar a l'Albert Riera (Facebook), conseller comarcal (CiU) delegat de l’EMG, si havia rebut la queixa, alhora que li deia que en cas que no fos així, li feia arribar jo personalment en aquell moment...

La queixa formulada per algunes famílies de Sarrià de Ter sobre l'increment de preus, em va respondre l'Albert Riera, no li havia arribat fins aquell moment; la va recollir i després, aprofitant estar en ús de la paraula, va explicar, malgrat no li havia preguntat, els motius dels increments de preus...

Tres mesos després la queixa ha arribat, finalment, a bon port...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada